fbpx

Blog

Gdzie sprawdza się druk wielkoformatowy?

Druk wielkoformatowy kojarzy się z wielkimi billboardami. Nie jest to jednak jedyny sposób, w jakim sprawdza się tego rodzaju wydruk. Co warto wiedzieć o druku wielkoformatowym? Jakiego rodzaju jest to technologia? W jakim środowi...

Jak reklamować się na targach branżowych?

Targi branżowe są wydarzeniem w życiu każdej firmy. Nieraz to właśnie podczas takie imprezy lub bezpośrednio po niej przedsiębiorstwo odnotowuje dynamiczny wzrost zainteresowania swoją ofertą. Jak się jednak przygotować do ...

Druk a identyfikacja wizualna marki

Współczesna identyfikacja wizualna zakłada pełną spójność danej marki na wszystkich polach. Dziś wcale nie trudno jest zadbać o dobry odbiór firmy, jeśli postawimy na wszelkie możliwe produkty, jakie można wykonać w drukarni,...

Kampania wyborcza i drukarnia internetowa

Kampania wyborcza to stały element demokracji. Wiece, spotkania, promocja w internecie, spoty radiowe czy telewizyjne. A wszystko w atmosferze narracji na temat przyszłości i zmian na lepsze. Ostatnie lata pokazują, że&n...

Najlepsza drukarnia internetowa czyli jaka?

Decyzje. Czasem tak trudno je podjąć. Tyle opcji i możliwości. Zawsze szukaj najkorzystniejszych rozwiązań – i dla Ciebie, i dla Twojej firmy. Reklamy wielkoformatowe, wizytówki, roll-upy, kalendarze lub inne gadżety biznesowe. Ni...

RGB i CMYK – przestrzeń ma znaczenie

Przychodzisz do drukarni czy salonu graficznego. Pewnie otwierasz drzwi. Radosnym krokiem zbliżasz się do jeszcze osoby, która z uśmiechem na twarzy już czeka, by zająć się Tobą i Twoim projektem. Witacie się serdecznie....

Druk offsetowy a druk cyfrowy (cz. II)

W pierwszej części dowiedziałeś się w telegraficznym skrócie, czym jest druk offsetowy .  Dziś przyszła pora na drugą technologię z najpopularniejszej pary świata, czyli druk cyfrowy. Na koniec postaramy się także r...

Druk offsetowy a druk cyfrowy (cz. I)

Nie ulega wątpliwości, że zarówno druk offsetowy, jak i cyfrowy to obecnie najpopularniejsze technologie poligraficzne na rynku. Niestety, wiele osób wciąż je ze sobą myli, a nawet zamiennie (sic!) używa tych pojęć. Musimy z ...