Najlepsza drukarnia internetowa czyli jaka?

Najlepsza drukarnia internetowa czyli jaka?

Decyzje. Czasem tak trudno je podjąć. Tyle opcji i możliwości. Zawsze szukaj najkorzystniejszych rozwiązań – i dla Ciebie, i dla Twojej firmy. Reklamy wielkoformatowe, wizytówki, roll-upy, kalendarze lub inne gadżety biznesowe. Nieważne, jaki projekt masz do zrealizowania. W grę wchodzi tylko najlepsza drukarnia internetowa. Czyli tak naprawdę jaka? Czytaj, a dowiesz się, czym kierować się przy wyborze drukarni internetowej.

 

Offline czy online?

A gdyby tak pofatygować się ze zleceniem do „analogowej” drukarni? Przecież w sumie nie jest aż tak daleko. Trochę czasu spędzisz w korkach, ale przynajmniej wszystko wytłumaczysz, wyjaśnisz. To nic, że pewnie trzeba będzie czekać w kolejce. I tracić czas.

Pozostaje jeszcze jedna – dość ważna i jednocześnie drażliwa kwestia, o której nawet dżentelmeni nie rozmawiają – pieniądze. W drukarniach „analogowych” ceny będą zawsze wyższe. Głównie ze względu na dużo wyższe koszty codziennej obsługi całego biznesu.

Sam proces składania zamówień w drukarni internetowej jest o wiele szybszy, a także mniej angażujący czasowo, a że można to zrobić nie wychodząc z domu – ze wszech miar wygodniejszy. Owszem, trzeba wykazać się tu precyzją komunikacji, jednak potraktuj to jako wartość dodaną i szansę na zdobycie nowych umiejętności. No i ceny. Konkurencyjne, bardziej przystępne, atrakcyjne.

Jeszcze mamy Cię przekonywać do wyboru drukarni internetowej? We hope not.
Nie jest sztuką dokonać wyboru. Szczytem jest podjęcie słusznej decyzji. A zatem…

 

Czym się kierować, wybierając drukarnię internetową?

Przyjęło się mówić, że sukces ma wielu ojców. Dlatego przygotuj się na to, że do układanki wymarzonej współpracy potrzebować będziesz sporej liczby mozaikowych kafelek. Niech Cię to jednak nie odstrasza. Trochę wysiłku i poszukiwań, ale za to jaka satysfakcja na koniec!

Od przybytku głowa nie boli. Tą maksymą kieruj się, przeglądając oferty poszczególnych drukarni internetowych. Oczywistą sprawą jest, że nikt nie chce składać zamówień w kilku miejscach. Wszak to dodatkowy czas spędzony przed ekranem komputera, ewentualne koszty wysyłki czy konieczność kontaktowania się z większą ilością osób (a jak któraś z nich będzie miała gorszy dzień?).

Dobieraj takie drukarnie, które oferować będą największą ilość produktów i usług. A ich oferta będzie jasna i klarowna.

Stawiaj wysoko poprzeczkę. Ideałem byłoby, gdyby drukarnia miała własne lub ściśle współpracowała – na przykład w ramach jednej grupy kapitałowej – ze studiem graficznym, które będzie dodatkowym wsparciem w procesie brandingu czy w opracowaniu strategii i kampanii marketingowych.

Przy okazji oferty, zajrzyj też do firmowego portfolio, sprawdź dokonania i projekty. Nie znajdziesz lepszej reklamy niż ich zadowolenie. Marki, z którymi wspóiłpracuje drukarnia internetowa powiedzą Ci także co nieco o kulturze jej pracy, nawiązywaniu i podtrzymywaniu relacji.

Stąd już tylko krok do profesjonalnej obsługi, prawda? Któż z nas nie chciałby być traktowany po królewsku? Cierpliwość i uprzejmość to cechy na wymarciu, a przecież tak wiele zależy od jasności i formy komunikacji. W razie konieczności trzeba przecież służyć poligraficznymi radami, dlatego wykształcony i doświadczony zespół to prawdziwy skarb.

Ważnym elementem jest tu także sam proces składania zamówień. Powinien odznaczać się maksymalną prostotą, klarownością, a także intuicyjnością. Bez wdrażania UX obecnie nie ma co liczyć na pozyskanie leadów.

Będąc już przy customer service, nie zapominaj o terminowości zamówień. Czas realizacji i dostawy to jeden z głównych czynników, jaki bierze pod uwagę współczesny Klient. Szybkość, najlepiej z dostawą do domu w konkretnych godzinach. Częstokroć jest to motywacja o wiele silniejsza niż cena.

 

Nie bój się wymagać!

Jakość. Pojęcie odmieniane przez wszystkie przypadki. Nie mogło go zabraknąć i tym razem. Dotyczyć ma ona wszystkiego – nie tylko samego produktu. Nowoczesny park maszynowy będzie tu dodatkowym atutem. Sam magik grafic designu nie zawsze wystarczy. Jeszcze te wizje trzeba przelać na konkret. Doskonały wydruk to nie wszystko. Dopytaj, czy możesz liczyć na wysokiej klasy papier i uszlachetnienia, np. lakierowanie i ochrona przed UV.

Kompleksowość. To kolejne słowo-klucz, które warto mieć z tyłu głowy, wybierając drukarnię internetową. Nie jest ona – niestety – domeną  wszystkich. Choć tak bardzo byśmy tego chcieli. Wszyscy.

Jak widzisz, to wcale nie jest takie proste, jakby się mogło wydawać. Jednak im więcej faktorów na wysokim poziomie uda Ci się połączyć w jedno, tym lepsza kooperacja Cię czeka. Podejmij słuszną decyzję. Pamiętaj, że to nie ponaddźwiękowy sprint. Wcale nie powiemy, że drukarnia 24/7 posiada wszystkie te cechy. Nie wierzysz? Sprawdź!