fbpx

W jakie gadżety reklamowe warto inwestować, aby zjednać sobie klientów?

W jakie gadżety reklamowe warto inwestować, aby zjednać sobie klientów?

Jakie są najmodniejsze gadżety reklamowe w 2022 roku? Przede wszystkim ekologiczne, solidne wielofunkcyjne i wielorazowego użytku. Śmiało, postaw na bardzo spersonalizowane gadżety, które podkreślają siłę Twoich relacji z klientem. Eko trend w upominkach marketingowych bije rekordy popularności w każdej branży, bo zawiera ukryty przekaz troski o wspólne dobro. Zobacz, w co warto inwestować! 

Wyjątkowe bardzo spersonalizowane gadżety

Posiadasz stałych, wiernych klientów, z którymi Twoje relacje wykraczają poza te biznesowe. Warto ich docenić. Oryginalne gadżety reklamowe, które posiadają wyjątkową personalizację? Czemu nie? Twoja klienta Anna na każdym spotkaniu prosi o kawę na podwójnym espresso? Co powiesz na piękny termos z jej imieniem i nawiązaniem do jej kawowej miłości? Z pewnością będzie jej miło otrzymać taki prezent.

Opracowując tego typu gadżety promocyjne, zwróć również uwagę na zachowanie spójności wizerunku marki, jej flow, z odwzorowaniem wszystkich istotnych jej elementów. Całość może być dopełniona dowolnie i utrzymana w stylu, który uznasz za stosowny. Jednak sam gadżet ma nie tylko być miłym podarunkiem, ale przede wszystkim swoistą reklamą Twojej firmy. Miej na uwadze, aby wykorzystywać kojarzące się z nią kolory, fonty i grafiki. To właśnie na nich może skupić się przyszły potencjalny klient, gdy zobaczy je na Twoich materiałach promocyjnych. 

Ponadczasowe gadżety z nutą nowoczesności

Kto z nas nie nosił przy kluczach praktycznego otwieracza do butelek czy małej lampki, którą otrzymał jako gift? Praktyczne gadżety reklamowe dla klientów i partnerów, zawsze będą w cenie. Jednak warto zwrócić uwagę, aby nie były to oklepane opcje, które wszyscy mają w domu i już nie wiedzą co z nimi robić. Smycze do kluczy czy długopisy z logo marki – owszem, może i przydatne, ale ileż można ich gromadzić? Zwróć uwagę nie tylko na to, czy są one przydatne w życiu codziennym, ale też jak to życie mogą ułatwić w obszarach, które jeszcze nie zostały zagospodarowane przez innych marketerów. Właśnie takie akcesoria będą cieszyły się największym zainteresowaniem. 

Sprawdzaj także jakość produktów. Zwracaj uwagę na ich funkcjonalność, ale też długowieczność. Nikt chyba nie potrzebuje kolejnego bubla, który zaraz się zepsuje – zwłaszcza w czasach, gdy zero waste jest tak popularne. Jeżeli już planer to ze świetnej jakości papieru, z personalizowanym motywem – tak, aby sprawdzał się w codziennych czynnościach, był solidny i długowieczny. 

Przede wszystkim EKO!

Eko gadżety reklamowe na dobre zadomowiły się na scenie upominków dla Klientów. Cieszą się rosnącą popularnością, bo zawierają w sobie coś więcej. Dbałość o dobro nas wszystkich, troskę o środowisko, odpowiedzialność za wspólnotę. To nie tylko gadżet, to obietnica odpowiedzialności biznesowej. Klienci coraz chętniej korzystają z usług firm przedstawiających się jako troszczące się o środowisko. Kryzys ekologiczny i konieczność podjęcia działań w kierunku ratowania planety to nie tylko puste hasła – udowadniając to swoimi działaniami marketingowymi, małymi kroczkami pracujesz na ich zaufanie. Rozwiązania eko stanowią bardzo dobry wybór, bo świadczą o przemyślanych decyzjach firmy. Nie ilość, a jakość i trwałość. 

Decydując się na nowe gadżety promujące markę, zwróć uwagę na wykorzystywane materiały. Nie plastik, który za chwile wyląduje w koszu. Może papier? Może materiały z recyklingu? Bardzo ważna jest trwałość i użyteczność produktów, ale też ich wygląd. Nie bój się iść w stylistykę kojarzącą się z recyklingiem. Gadżety biodegradowalne to jedne z najpopularniejszych opcji ostatnich czasów. Zawierają podprogowe przesłanie, że nie liczę się tylko ja i dobro mojej firmy, ale też szersze wartości, wspólnota i korzyści dla społeczeństwa. 

Pomysłowe, nietuzinkowe gadżety reklamowe

Wiesz już, w co inwestować, aby budować pozycję odpowiedzialnego i zaangażowanego lidera. Jednak strategia to jedno, a pewna doza kreatywności to coś zupełnie innego. Nie zamawiaj na potęgę oklepanych teczek, kubków czy ołówków. Co powiesz na głośnik bezprzewodowy z zegarkiem, szklaną butelkę na wodę z pokrowcem czy lampkę biurową ze stacją ładowania indukcyjnego? Inwestując w nieco droższe, wyszukane gadżety, pokazujesz swoim klientom, że wasza współpraca jest dla Ciebie ważna, a kreatywność jest mocną stroną Twojej firmy.

A może worek na buty? Tak wielu z nas chodzi przecież na basen czy siłownię. To samoistna reklama z logo Twojej firmy i jej systemem identyfikacji wizualnej. Dodatkowo bardzo przydatny gadżet. Nawet jeśli Twój klient go nie wykorzysta, z pewnością podaruje je dziecku lub komuś, kto poniesie Twoją markę w świat! Porządnie wykonane, przydatne gadżety rzadziej lądują w koszu i mają zdecydowanie większą szansę na dotarcie do szerszej grupy odbiorców. 

Podsumowanie

Pamiętaj, że inwestowanie w gadżety reklamowe to wciąż bardzo skuteczna forma promocji Twojej marki. Pokaż więc w nich to, na czym Ci zależy – solidność, trwałość, kreatywność i dbałość o wspólne dobro. Nie bój się wzbudzać w swoich klientach poczucia lojalności w stosunku do Twojej marki. Inwestuj mądrze, aby zachęcać do interakcji i współpracy. Twoi klienci też chcą poczuć się docenieni i ważni. Daj im tę możliwość. Zobaczysz, że to się opłaci!